Dimarts, 24 de juny de 2025
És notícia

Els joves de Constantí participaran en l’activitat “Llegir té premi”

Avatar photo
Aquesta iniciativa té l’objectiu de fomentar la lectura entre infants i adolescents d’entre 8 i 16 anys
Laboratoris-Marta-Roig-34

Aquest estiu torna una de les activitats més esperades per als joves lectors: el “Llegir té premi”. Des del passat mes de maig estan obertes les inscripcions per participar a la 10a edició d’aquesta iniciativa que vol fomentar la lectura entre infants i adolescents d’entre 8 i 16 anys. Es tracta d’una iniciativa de la Direcció General de Promoció Cultural i Biblioteques en col·laboració amb la plataforma escolar de foment de la lectura Legiland.

L’activitat, que tindrà lloc del 25 de juny al 31 d’agost de 2025, ofereix l’oportunitat de gaudir d’un estiu ple d’aventures, misteris i emocions a través dels llibres. A més, com indica el nom del projecte, llegar pot tenir recompensa: com més lectures completades, més possibilitats de guanyar premis!

Des de la Biblioteca Municipal de Constantí s’anima als joves a participar-hi. Només cal disposar del carnet d’una biblioteca pública de Catalunya i registrar-se al web oficial de l’activitat: www.llegirtepremi.cat. Durant el registre, cada participant haurà d’indicar quina és la seva biblioteca de referència, que serà l’encarregada de fer el seguiment de la seva activitat lectora. Les places són limitades.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
youtubers-patinet-electric-troben-arma

Uns menors troben una pistola carregada a pocs metres d’un parc infantil de Lloret de Mar

Notícia següent

L’última selfie abans de la tragèdia d’Air India: la familia marxava a viure a Londres

Notícies relacionades