Inaugura el Family Parc de Tarragona: Retocs d’última hora, locals tancats i un hipermercat amb èxit de públic

La inauguració ha estat marcada per la tensió institucional generada en dies previs, ja que el centre ha obert les portes abans que es firmessin oficialment totes les llicències

10 de juliol de 2025 a les 12:38h
Actualitzat: 10 de juliol de 2025 a les 12:40h

Després de mil tràmits i setmanes d’incertesa, aquest dijous ha obert finalment el Family Parc, el nou centre comercial situat a tocar del barri de Campclar. L’acte d’inauguració, celebrat avui al matí, ha atret una notable afluència de públic que s’ha acostat per viure en primera persona l’estrena d’aquest nou pol d’atracció comercial i de lleure a Ponent.

Tot i la il·lusió de molts veïns i veïnes, l’ambient a primera hora del matí deixava entreveure que s’havia arribat just a temps. A les 8:45 h, amb l’obertura prevista per a les 9:00 h, encara es veien operaris pintant parts de la façana, netejant els accessos i inflant globus per donar la benvinguda als primers visitants. Algunes places d’aparcament continuaven marcades amb cinta adhesiva provisional, i només hi havia l’estructura del cobert dels cotxes, evidenciant que els detalls finals s’han resolt amb presses.

Tot i això, el gran protagonista del dia ha estat el Family Cash, el nou hipermercat de 3.900 m² que lidera l’oferta comercial del complex. Des del primer moment, ha captat l’atenció de molts compradors gràcies a la seva gran varietat de productes i a una aposta clara per preus competitius. El supermercat ofereix seccions molt ben definides: fleca amb cafeteria pròpia, zona de frescos amb una carnisseria que destaca per la seva presentació, secció de drogueria, celler, electrònica, moda i fins i tot una àmplia àrea de basar amb articles com televisors, decoració i petits electrodomèstics.

Family Cash

Els passadissos, àmplies i ben il·luminats, compten amb neveres modernes, una aposta per l’eficiència energètica i la comoditat. La zona de carnisseria, especialment, ha rebut comentaris positius per part dels visitants, molts dels quals s’han mostrat sorpresos per la varietat i qualitat de l’oferta en una jornada d’obertura.

Interior Family Cash

Pel que fa a les altres marques anunciades, només MGI i JYSK han obert avui. El gimnàs Fitness Park, Joma i All Of Home, que formaven part del cartell comercial confirmat, no han fet acte de presència, ni tan sols amb senyalització visible, deixant una part del complex amb locals encara buits o tancats.

La inauguració ha estat marcada per la tensió institucional generada en dies previs, ja que el centre ha obert les portes abans que es firmessin oficialment totes les llicències, i per la incertesa que ha provocat la denúncia pública per part de BIC IBeria sobre que el parc es troba en una zona de risc químic, tot i comptar ja amb el vistiplau dels Bombers, l’Ajuntament i amb la llicència d’activitat. 

Tot i això, la resposta ciutadana ha estat positiva. Centenars de persones han omplert l’espai des de primera hora, demostrant que hi havia una gran expectativa. El complex, amb més de 690 places d’aparcament i una superfície total de 14.000 m², aspira a consolidar-se com un punt de trobada per a les compres i el lleure a Tarragona i la seva àrea metropolitana.

L’obertura del Family Parc també té un impacte directe en l’ocupació, amb prop de 150 llocs de treball generats, molts d’ells vinculats directament al nou hipermercat.

Family Parc Tarragona

Ara, amb el centre ja operatiu i a l’espera de completar els darrers tràmits administratius, el focus es desplaça cap a si la resta de marques aniran obrint progressivament i si es consolidarà com un referent comercial estable a la ciutat. Malgrat els entrebancs i el ritme frenètic de les darreres hores, Tarragona estrena avui un nou espai comercial que podria marcar un abans i un després per als barris de Ponent.

 

Sobre l'autor
Maria Lorenzo foto
Maria Lorenzo
Veure biografia
El més llegit