L’Hospitalet de l’Infant es prepara per viure una Castanyada amb esperit de Halloween gràcies a la iniciativa de l’Associació de Comerços de l’Hospitalet de l’Infant i la Vall de Llors (ACHV), que ha organitzat diverses activitats amb la col·laboració de la Regidoria de Comerç de l’Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant.
El divendres 31 d’octubre, la vila es convertirà en un escenari ple de por i diversió. A les 18.15 h, els participants es concentraran a l’antiga estació de trens per començar una cercavila terrorífica que recorrerà la zona comercial, amb música, disfresses i personatges esgarrifosos.
L’ACHV anima tothom a disfressar-se i participar activament en aquesta festa, que cada any guanya més seguidors entre petits i grans. Enguany, el recorregut serà més llarg i comptarà amb la participació de més de vint comerços locals, que se sumaran al tradicional “truc o tracte”, oferint llaminadures i petites sorpreses als infants que hi passin.
Segons ha explicat el president de l’entitat, Patrici González, la iniciativa té com a objectiu dinamitzar el comerç local i alhora fomentar l’esperit festiu i familiar d’aquestes dates. “Volem que la gent surti al carrer, visqui la festa i conegui el comerç de proximitat”, ha destacat.
A més, des del 29 d’octubre i fins al 2 de novembre, els veïns i visitants podran gaudir del gust més tradicional de la Castanyada, amb una parada de castanyes i moniatos situada a l’avinguda Via Augusta, davant de la farmàcia.
Amb aquesta proposta, l’Hospitalet de l’Infant combina tradicions catalanes i influències modernes per oferir una celebració inclusiva i plena d’activitats que impulsen la vida social i comercial del municipi.