Un home de 52 anys agredeix sexualment una jove de 23 dins d'un autobús de l'EMT a Tarragona

La Guàrdia Urbana l’ha identificat gràcies a la denúncia de la víctima i al visionament d’imatges amb la col·laboració de l’EMT

08 d'octubre de 2026 a les 18:13h
La Guàrdia Urbana de Tarragona deté un individu sospitós d'haver fet tocaments a una noia de 23 anys en un autobús de l'EMT | FOTO: Jonathan Oca
La Guàrdia Urbana de Tarragona deté un individu sospitós d'haver fet tocaments a una noia de 23 anys en un autobús de l'EMT | FOTO: Jonathan Oca

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

La Guàrdia Urbana de Tarragona ha detingut aquest dijous 8 d’octubre un home de 52 anys com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual a una jove de 23 anys dins d’un autobús municipal.

Els fets es remunten al 5 d’octubre, poc abans de les 9 del matí. Segons la denúncia presentada per la víctima aquella mateixa tarda, un home li hauria fet tocaments mentre viatjava en un autobús urbà.

Arran de la denúncia, la policia local va obrir una investigació per identificar el presumpte autor. Les diligències han anat a càrrec de l’Oficina de Recepció de Denúncies de la Guàrdia Urbana i han comptat amb la col·laboració de l’Empresa Municipal de Transports de Tarragona.

 

Les imatges han permès identificar el sospitós

Durant els darrers dies, els agents han recopilat informació i han analitzat imatges relacionades amb els fets. Aquest material, juntament amb les dades aportades per la víctima, ha permès identificar l’home que presumptament hauria fet els tocaments.

Un cop identificat, la Guàrdia Urbana ha desplegat aquest dijous un dispositiu per localitzar-lo. Agents de l’Oficina de Recepció de Denúncies l’han trobat i l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual.

La Guàrdia Urbana i l’EMT han reforçat en els darrers mesos la coordinació en matèria de seguretat amb l’objectiu de protegir tant els treballadors del transport públic com les persones usuàries.

Sobre l'autor
eric mendo foto
Eric Mendo
Veure biografia
El més llegit