Les Festes d’Estiu de la Pobla de Mafumet continuen deixant moments per al record, tal com va succeir dissabte passat amb motiu de la 29a Trobada Romescaire. El certamen gastronòmic per excel·lència al municipi pobletà va sumar una nova edició i ho va fer, com sempre, amb un marcat caràcter festiu, ja que el bon ambient entre els participants es trasllada a un públic que segueix l’evolució del cuinat de la tradicional cassola de rap amb romesco mentre, alhora, assaboreix la musclada popular elaborada per l’organització.
La cita va finalitzar amb la tradicional fotografia de família entre organitzadors, jurat i participants, mentre que l’Ajuntament ja treballa en els detalls de la que serà, l’any vinent, la 30a edició de la Trobada Romescaire de la Pobla de Mafumet.
Molt abans, serà un altre conegut qui tornarà a concentrar l’atenció dels pobletans. Es tracta del cantant, compositor i productor dominicà Henry Méndez, qui visitarà la Pobla per participar novament en la Festa Jove Summer Festival. Ho farà com a cap de cartell d’una cita que, des de les 22 hores i a la pista coberta del Complex Esportiu Municipal (CEM), també comptarà sobre l’escenari amb DJ Guibbons, DJ Alex Sunrise, DJ Salmer i Gabry DC. L’acte és gratuït i d’accés lliure, si bé els menors de 15 anys hauran d’acompanyats del pare, mare o tutor/a legal.
D’altra banda i encara dintre de la programació de les Festes d’Estiu per al mes d’agost, l’Ajuntament ha programat per a aquest proper dissabte 23 d’agost una sessió de Cinema a la fresca (21 h, pista coberta del CEM). El títol projectat serà Elio, la més recent producció de Pixar en un film apte per a tots els públics. L’accés a la projecció serà lliure i gratuït.
Quant al mes de setembre, les Festes d’Estiu oferiran els tres actes tradicionalment associats a aquestes dates, com són la Paella Popular, que enguany arribarà a la seva 32a edició el proper 6 de setembre. Amb tot, el termini d’inscripció de colles ja està obert, fins al proper divendres 22 d’agost. Les persones interessades poden apuntar-s’hi a l’Ajuntament, en horari de 10 a 14 h.
Finalment, la nit d’Havaneres i rom cremat amenitzada per Son de l’Havana (10 de setembre, 21.30 h, Carpa dels Jardins del Pavelló) i el Vermut musical de la Diada de Catalunya (11 de setembre, 12 h, Carpa de les Moreres) posaran un any més el punt i final a les Festes d’estiu de la Pobla.