La Costa del Baix Gaià ha tingut una destacada presència al Saló Aragonès del Turisme ARATUR 2026, celebrat a Saragossa del 15 al 17 de maig, on l’estand del territori ha registrat una gran afluència de visitants i un elevat interès per l’oferta turística de la zona.
La participació conjunta sota la marca Costa del Baix Gaià, que agrupa els municipis de Torredembarra, Altafulla, Creixell, Roda de Berà i Tarragona, ha permès donar a conèixer la seva oferta turística, cultural i gastronòmica a milers de visitants durant els tres dies del certamen.
Segons la informació facilitada, l’interès generat ha estat molt elevat i s’ha esgotat tot el material promocional disponible, incloent material gràfic, bosses i bolígrafs, que s’ha distribuït durant la fira. Aquest fet reflecteix la bona acollida de la proposta turística del territori.
Molts dels visitants han mostrat interès per redescobrir la Costa del Baix Gaià, especialment persones que ja coneixien la zona però feia temps que no la visitaven, així com turistes habituals d’altres destinacions properes que busquen noves experiències i alternatives de proximitat a la Costa Daurada.
La participació a ARATUR consolida així la promoció conjunta del territori com una destinació turística atractiva i de proximitat, amb una oferta diversificada que combina cultura, gastronomia i entorn natural.