El Golf Costa Daurada tanca el Circuit Golf Santi Pàmies Garmin Gin amb una gran presència d'esportistes

Durant la competició que va guanyar Manuel Molina també s'han entregat premis exclusius

29 de juliol de 2025 a les 10:18h

Golf Costa Daurada ha acollit la sisena i última prova de la temporada del Circuit Golf Santi Pàmies Garmin Gin, un campionat que s'ha disputat en format vespertí durant les tardes de primavera i estiu, atraient a desenes de jugadors apassionats per aquest esport.

El circuit, a més del seu component competitiu, ha destacat pel seu ambient distès i social, amb un avituallament molt especial en finalitzar cada prova: un gintónic servit a peu de camp. Al llarg de les sis jornades els participants han optat a premis exclusius mitjançant sorteig, incloent-hi una nit per a dues persones a l'Hotel Mes d’en Gregori, i un luxós rellotge Garmin d'última generació.

El gran protagonista d'aquesta edició ha estat Manuel Molina, qui s'ha alçat amb el títol de guanyador absolut del Circuit Santi Pàmies Garmin Gin en la categoria hàndicap, després de demostrar una regularitat i un nivell de joc excepcionals durant tota la temporada.

En l'apartat de premis especials, el rellotge Garmin ha estat per a Ernest Padró, mentre que el guanyador de la nit a l'Hotel Mes d’en Gregori ha estat Luis de Luque.

Des de Golf Costa Daurada volen felicitar a tots els guanyadors i agrair la participació de tots els jugadors que han fet possible l'èxit d'aquesta edició del circuit. En aquest sentit, us anunciem que ja estem treballant en l'organització d'una nova temporada.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit