El Golf Costa Daurada es prepara per a una Gran Festa de Halloween aterridora

La jornada iniciarà amb un sopar especial a les 21:30 hores i després la festa continuarà a la Terrassa del Bar Flamingo

03 d'octubre de 2025 a les 20:15h

El divendres 31 d’octubre, el Golf Costa Daurada es transformarà per acollir una de les nits més espectaculars i divertides de la temporada: la Gran Festa de Halloween. Una vetllada única que combinarà gastronomia, música i un ambient terroríficament irresistible.

La jornada començarà a les 21.30 hores amb el sopar especial de Halloween, on els assistents podran degustar un menú variat i de qualitat que inclourà opcions per a tots els gustos. Aquells que desitgin quedar-se al sopar s’hauran de registrar prèviament a la web del Club i fer el pagament del Menú especial de Halloween a la Recepció, abans del 31 d’octubre.

Un cop sopats, mitja hora abans de mitjanit, la festa continuarà a la Terrassa del Bar Flamingo amb una selecció musical que convertirà el Club en una pista de ball oberta fins a les 3 de la matinada.

La nit estarà carregada de sorpreses, com ara el Concurs de Disfresses, amb premis per a la Millor Disfressa Individual i la Millor Disfressa Grupal (mínim quatre persones). Els guanyadors s’emportaran un dinar per a dues persones al restaurant Flamingo, valorat en 60 euros. A més es valorarà el grup més original.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit