Èxit rotund a la primera edició del Torneig de Golf Empreses al Golf Costa Daurada

Després de deixar els pals, tots els equips han compartit un menjar en el restaurant Flamingo del Club

19 de setembre de 2025 a les 08:40h
Actualitzat: 19 de setembre de 2025 a les 09:29h

La primera edició del Torneig de Golf Empreses ja és història. Història d'un rotund èxit. Fins a 16 empreses de sectors diversos han respost a la crida del Golf Costa Daurada per a prendre part en un esdeveniment pioner.

Els equips, formats per quatre jugadors, han competit en una jornada assolellada, amb un camp en perfectes condicions i una temperatura agradable. Què més es pot demanar?

En el pla esportiu, la classificació ha tingut un clar dominador: Casas BCN, que s'ha imposat en la categoria hàndicap amb un total de 120 punts. Un resultat extraordinari que els atorga, a més del trofeu, un reconeixement especial, ja que el seu nom quedarà gravat en el Tee de l'1 durant tot un any, o cosa que és el mateix, fins que se celebri la pròxima edició del torneig.

La segona posició ha estat renyida de veritat, amb un triple empat a 106 punts entre Vermuts Padró, GMI i Komokieras.

En categoria scratch, la victòria ha estat per al Komokieras, seguits molt de prop per Vermuts Padró, La Boella i Jorgolf Training.

Cal ressaltar que per a la classificació final s'han tingut en compte els tres millors resultats de cada equip, la qual cosa ha disparat l'emoció i la competitivitat fins a l'últim clot.

Més enllà de la competició, també hi ha hagut espai per a l'originalitat. El premi a la millor vestimenta ha estat per a l'equip de Jorgolf Training, que ha sorprès amb un uniforme que combinava elegància i modernitat. El seu detall més comentat ha estat la corbata estampada en la samarreta, que ha arrencat somriures entre jugadors i públic assistent.

La jornada ha conclòs, en clau social i gastronòmica. Després de deixar els pals, tots els equips han compartit un menjar en el restaurant Flamingo del Club.

Des del Golf Costa Daurada volen agrair la confiança i entusiasme de totes les empreses que han format part d'aquesta primera edició històrica, una cita que ha nascut amb molta força i que ja té la mirada posada en l'edició de 2026.