Enxampen a Tarragona un fugitiu internacional especialitzat en robatoris a mà armada i ciberestafes

L'home de 38 anys comptava amb una ordre de recerca i detenció internacional emesa per la justícia de Bèlgica

18 de gener de 2026 a les 13:28h
Actualitzat: 18 de gener de 2026 a les 13:30h

La policia catalana ha aconseguit detenir a Tarragona un fugitiu internacional que comptava amb una ordre de detenció emesa per les autoritats de Bèlgica. L'individu de 38 anys va ser identificat durant un control preventiu de la policia al barri tarragoní del Serrallo a les quatre de la matinada del passat divendres 16 de gener. 

Tal com ha informat el Diari de Tarragona i van compartir els Mossos a les xarxes socials, l'home havia estat condemnat per la justícia belga per cometre diversos robatoris a ma armada i delictes de ciberdelinqüència. Una vegada els agents el van identificar, van comprovar les seves dades i van descobrir que l'home de 38 anys tenia una investigació oberta a Bèlgica per diversos delictes compresos entre el 2020 i el 2022

L'individu va ser detingut en un dispositiu rutinari per prevenir els delictes al Serrallo i el Port de Tarragona

Tot seguit, els efectius dels Mossos d'Esquadra van procedir a la seva detenció i van traslladar a l'home a disposició judicial, des d'on van iniciar el procediment per la seva extradició. D'aquesta forma, el dispositiu dels Mossos d'Esquadra dissenyat per prevenir possibles delictes i millorar la seguretat ciutadana del barri del Serrallo i el port de Tarragona ha resultat tot un èxit. 

Igualment, des d'El Caso apunten que encara es desconeix si aquest individu, qui va entrar de forma il·legal a Bèlgica, també hauria realitzat delictes al nostre país. Tot i això, la violència dels atracaments a mà armada que va cometre entre els anys 2020 i 2022 va posar en alerta a les autoritats belgues, les quals van emetre l'ordre de recerca europea i detenció que ha resultat exitosa gràcies a l'operació de la policia catalana. 

Sobre l'autor
Ismael Lobo
Ismael Lobo García
Veure biografia
El més llegit