El Centre d’Alta Resolució de Salou incorpora un nou canal de comunicació amb la ciutadania, mitjançant whatsapp

El Centre d’Alta Resolució (CAR) de Salou ha incorporat, un nou canal de comunicació amb la ciutadania, mitjançant WhatsApp. Es podrà contactar al telèfon 667 36 80 25, en horari de dilluns a divendres, de 8 a 20 h.

Cal dir que es tracta d’una prova pilot a Salou, per part de l’Institut Català de la Salut (ICS) Camp de Tarragona, amb l’objectiu de facilitar el contacte dels usuaris / àries amb el seu centre d’Atenció Primària.

Aquesta nova via permet, també, facilitar l’accés telefònic al CAR, garantint una resposta àgil amb criteris de seguretat i qualitat. El canal, que dona resposta en 3 idiomes: català, castellà i anglès, assegura una atenció i gestió de la petició, de l’usuari, des del CAR, en les següents 24 hores de rebre el missatge.

L’alcalde de Salou, Pere Granados, assenyala que “des de l’Ajuntament, donem suport a aquesta iniciativa, ja que hem de posar a l’abast de la ciutadania totes les eines tecnològiques possibles que permetin una millor experiència i agilitat en el procés de la comunicació amb el centre de salut”.

Per la seva banda, la regidora de Sanitat i Salut Pública, Beatriz Morer, ha agraït a la Gerència Territorial de l’Institut Català de la Salut al Camp de Tarragona, per “confiar en el CAR de Salou i en els seus professionals, per realitzar la prova pilot”.

Recordem que per realitzar gestions, consultes o demanar cita al CAR, es pot enviar un missatge a través de la web de programació de visites ics.gencat.cat; trucar al centre salouenc, al número 977 38 30 18; o al telèfon 933 26 89 01 de l’ICS; o enviar un correu electrònic a [email protected]