El Centre Cultural del Catllar es tornarà a convertir aquesta tardor en un dels focus d’activitat cultural del Baix Gaià amb propostes que abasten diferents àmbits. La Programació de Tardor del Centre Cultural del Catllar arrenca aquest proper cap de setmana amb els curtmetratges del Frame Film Festival.
El teatre tindrà un protagonisme important, de la mà de la programació dissenyada per La Catllarenca. La primera proposta serà aquest proper dissabte 28 de setembre amb Un segundo bajo la arena, basat en textos de García Lorca. Abans, el 26, tindrem contacontes amb En Bum i el tresor del pirata.
El Cicle Gaudí portarà el millor cinema en català amb títols d’èxit com Casa en flames i Mamífera. Aquesta segona pel·lícula comptarà amb un col·loqui posterior amb la presència de la seva directora, Liliana Torres. Serà el divendres 4 d’octubre.
Després de l’èxit de la primera edició, el novembre se celebrarà la segona edició de les Jornades de muntanyisme i aventura, ampliant de dos a quatre els documentals que es projectaran, entre el 8 i el 29 de novembre. El dissabte 16 de setembre Sara Dalmau porta al castell del Catllar l’exposició artística “Les arrels del Gaià”, inspirada en la sequera a la presa del riu.