Donar una segona vida a la roba, projecte sostenible que duu a terme el Parc Central

Del 4 al 30 de juliol el centre comercial tindrà un punt promocional de recollida de roba usada que serà donada a HUMANA per tal de donar-li una segona vida i reduir l'impacte mediambiental

refashion-parc-2

El centre comercial Parc Central s’uneix a Re-Fashion, el Re-naixement de la moda,
un projecte que busca incrementar la vida útil de la roba, donar-li una nova vida, un
segon ús i així reduir el seu impacte mediambiental. Es tracta d’una campanya
de recollida de roba usada a través d’un punt promocional que estarà col·locat a la planta 0, davant del Punt d’Informació, del centre comercial del 4 al 30 de juliol.
Totes les peces recollides seran comptabilitzades i donades a HUMANA per tal de donar-los una segona vida útil i col·laborar alhora amb aquesta organització.

A través de la pàgina web www.refashion-moda.com tothom que ho desitgi podrà anar veient els resultats del projecte conjunt al qual s’han unit diferents centres comercials i edificis d’oficines gestionats per CBRE.
La iniciativa neix en un context en què la societat actual s’enfronta al repte de crear un entorn més sostenible que garanteixi l’equilibri entre el creixement econòmic, la cura del medi ambient i el benestar social. Al sector retail aquest repte s’incrementa i per això són moltes les marques que ja han fet el salt cap a un model d’economia circular.
El gerent de Parc Central, Francisco Lambea, afirma que “el centre comercial participarà, com a agent actiu en aquest gran salt, en diferents iniciatives per conscienciar sobre la importància de reduir, reutilitzar i reciclar la roba”. Lambea afegeix que “a través d’aquestes accions, el centre comercial vol, més enllà de conscienciar, informar o sensibilitzar sobre la importància de crear un sistema sostenible i circular, posar un granet de sorra i ser part del canvi mostrant que hi ha altres possibilitats i usos per a la roba sense necessitat de convertir-la en deixalla després de diversos usos”.