El món del futbol del Camp de Tarragona està de dol després de conèixer-se la mort de Jesús Azuara, un home molt vinculat al futbol cambrilenc i que actualment jugava amb els Cambrils Legends.
Segons ha informat el Cambrils Unió CF a través de les seves xarxes socials, Jesús Azuara era pare de dos jugadors del club, així com jugador del Cambrils Legends i una persona molt vinculada al futbol veterà de la localitat marinera. Des del club han volgut expressar el seu “més sincer condol” per la “sobtada pèrdua” de Jesús Azuara i han volgut sumar-se al dolor de la família en aquests moments.
El club trasllada “tot el seu suport” a la família, amics i coneguts del futbolista i ens envia “tot l'escalf en nom de tota l'entitat”.
La publicació de la notícia ha rebut una allau de comentaris de seguidors i usuaris de les xarxes enviant les seves mostres de condol a la família. Fins i tot, alguns usuaris han compartit algunes de les vivències que van viure amb ell:
- “Ens marxa un company, un amic, un pare, un marit i gran persona. Únic i incomparable”.
- “Una gran persona dins i fora del camp, on sempre va ser respectuós amb el contrari i amb els àrbitres”.
La notícia també ha caigut com a gerra d'aigua freda sobre altres clubs de la demarcació que també han volgut sumar-se als missatges de condol, com ara des de la U.D. Salou, des de la Canonja o també l'Hospitalet de l'Infant.