Desallotgen més d'una quarantena de veïns de Reus per un nou incendi a l'empresa que va cremar ahir

Nou dotacions de Bombers continuen treballant al lloc dels fets per intentar apagar definitivament el foc

18 de gener de 2026 a les 11:22h

Els Bombers de la Generalitat han desallotjat aquesta passada nit una quarantena de veïns de Reus després d'un nou avís per la presència de fum a l'empresa que va cremar ahir. Aquest passat dissabte, a les 6:17 hores, el telèfon d'Emergències va rebre una alerta per un incendi al local d'aliments congelats Cabo Norte, situada al número 18 del carrer de l'Alcalde Pascual. Després de diverses hores, els efectius van aconseguir estabilitzar-lo, però durant la nit es va reactivar. 

Tal com han compartit els Bombers a les xarxes socials, al voltant de les 23:30 hores van rebre un nou avís alertant de la presència de fum a la teulada de l'empresa afectada. Tot seguit, en arribar les sis dotacions van comprovar com en aquesta ocasió s'estava cremant l'aïllant de la coberta, la qual va quedar pràcticament col·lapsada completament. 

Els Bombers han desallotjat 44 veïns aquesta passada nit

Per aquest motiu, els serveis d'Emergència van decidir com a mesura preventiva desallotjar a 44 veïns a causa del fum. Aquest matí, les tasques continuaven i des de Protecció Civil han fet una crida per demanar als veïns que no s'acostin a la zona de l'incendi. Igualment, els Bombers de la Generalitat continuen treballant al lloc dels fets amb nou dotacions per aconseguir apagar definitivament el foc que afecta la coberta. 

"Crema l'aïllant interior cobert amb xapa metàl·lica per dalt i per baix. Amb l'aigua refredem i disminuïm el fum, però no podem acabar d'extingir l'interior", han explicat a través de les xarxes socials. D'aquesta forma, l'incendi podria continuar afectant els veïns, els quals no solament han hagut de combatre amb la pluja aquest cap de setmana sinó que el fum de l'incendi els hi està provocant diverses molèsties. 

 

Sobre l'autor
Ismael Lobo
Ismael Lobo García
Veure biografia
El més llegit