L’Associació d’Empreses d’Hostaleria de la Província de Tarragona (AEHT) aposta per un nou format audiovisual per reforçar la difusió de la cuina i el producte local. Es tracta de “Cuina amb Caràcter”, un programa que s’estrenarà el 18 de novembre i que s’emetrà cada dimarts a les 20.30 h a TAC12, amb el suport de Makro, Repsol i San Miguel.
L’espai, conduït per la comunicadora Aina Mallol i enregistrat a l’Aula AEHT de les instal·lacions Tomàs Llobet, tindrà 25 minuts de durada i constarà de 24 capítols. Cada episodi combinarà cuina i conversa amb un convidat diferent: una personalitat de la província que prepararà una recepta vinculada a la seva història personal, als seus orígens o a records familiars.
La llista de participants inclou perfils molt variats. Hi passaran xefs de prestigi —com Rafel Múria, cuiner amb Estrella Michelin—, però també artistes i figures reconegudes del territori, com Joan Blázquez, bateria d’Els Buhos; l’actor Oriol Grau; la creadora de contingut Elia Figuera (@getfit.elia); o el president del Port de Tarragona, Santi Castellà, entre d’altres.
Amb aquest projecte, l’AEHT vol continuar reforçant la visibilitat del sector de l’hostaleria i la restauració del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre, reivindicant la gastronomia i el producte de proximitat, així com el valor humà que hi ha darrere de cada plat.
El president de l’entitat, Francesc Pintado, destaca l’esperit de la iniciativa: “Cuina amb Caràcter és una mostra més de la voluntat de l’AEHT de seguir innovant, dinamitzant i promovent el sector gastronòmic i turístic del territori, i d’apropar al gran públic la riquesa culinària que defineix la nostra província”.
