Els Bombers de la Generalitat han extingit un incendi que ha afectat la xemeneia d’una casa unifamiliar de només una planta al Catllar. L’avís de l’incendi ha arribat a les 13.00 hores d’aquest diumenge, alertant els equips d’emergència de la presència de flames a la xemeneia.
Per tal d’accedir a l’incendi i sufocar-lo de manera eficient, ha estat necessari aixecar els panells metàl·lics de la teulada de la casa. Els bombers han pogut arribar fins al focus del foc i l’han apagat utilitzant aigua per evitar que es propagués.
Fins al lloc dels fets s’han desplaçat un total de 4 dotacions dels Bombers, incloent-hi l’autoescala, que ha estat essencial per poder accedir a la zona afectada de la teulada.
Els Bombers han confirmat que la casa no ha patit danys importants, tot i que l’incendi va generar una gran alarma inicial.