Dimecres, 25 de juny de 2025
És notícia

Creixell ultima els preparatius per celebrar la Revetlla de Sant Joan

Avatar photo
L’encesa de la foguera tindrà lloc a les 22 hores i la festa iniciarà a les 23 fins a les 3 de la matinada

L’Ajuntament de Creixell ja ho té tot a punt per celebrar una nova edició de la tradicional Revetlla de Sant Joan, una de les nits més emblemàtiques del nostre calendari festiu. Us convidem a gaudir d’una vetllada plena de foc, música i convivència en un ambient festiu i segur.

La jornada començarà a les 20:00 h a la Rambla de les Moreres, amb l’arribada de la Flama del Canigó, símbol de germanor i identitat catalana. L’acte inclourà també la lectura del manifest, a càrrec del Ball de Diables de Creixell.

A les 22:00 h, tindrà lloc l’encesa de la foguera, també a la Rambla de les Moreres, a càrrec del mateix Ball de Diables. Aquest moment tan esperat marcarà l’inici de la nit més curta i especial de l’any.

La festa continuarà a partir de les 23:00 h i fins a les 03:00 h a la Plaça del Mirador, amb una Festa Blanca animada pel DJ Izanosmix, que oferirà una sessió musical pensada per a tots els públics. A més, s’habilitaran taules i cadires perquè els assistents puguin portar el seu sopar en format ‘yo pongo’ i gaudir-lo en comunitat.

Des de l’Ajuntament, recordem la importància de fer un ús responsable i prudent del material pirotècnic, per tal de garantir la seguretat de tothom i preservar el bon desenvolupament de la festa.

Agraïm la col·laboració del Ball de Diables de Creixell i de Protecció Civil Creixell, així com la implicació de tots els veïns i veïnes que fan possible aquesta celebració any rere any.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
concert-reflexes-la-canonja

L’Orfeó Canongí aposta pel talent local i acollirà un concert de música de cambra

Notícia següent
Aula Teatre Lleida manifestació Paeria

Més d’un centenar de persones protesten en silenci contra la nova licitació de l’Aula de Teatre de Lleida

Notícies relacionades