Creixell reforça la Policia Local amb tres nous agents

L'objectiu és reforçar els recursos humans del cos i millorar el servei de seguretat i proximitat al municipi

21 d'agost de 2026 a les 11:18h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

L’Ajuntament de Creixell ha incorporat tres nous agents a la plantilla de la Policia Local amb l’objectiu de reforçar els recursos humans del cos i millorar el servei de seguretat i proximitat al municipi.

Dos dels nous policies, identificats amb els TIP 046 i TIP 047, s’incorporen després del procés selectiu convocat pel consistori per cobrir dues places de funcionari de carrera.

Dos agents iniciaran la formació bàsica

Els agents amb TIP 046 i TIP 047 començaran el pròxim 26 d’octubre el Curs de Formació Bàsica per a Policies a l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya.

Aquesta formació és una etapa imprescindible dins del procés de preparació professional dels nous agents abans de completar la seva incorporació al cos.

Un tercer agent arriba de la borsa de la Generalitat

A més, la Policia Local de Creixell incorpora també l’agent amb TIP 0698, procedent de la borsa d’agents interins de la Generalitat de Catalunya.

En aquest cas, l’agent prestarà servei de manera interina per cobrir una de les vacants de la plantilla que encara està pendent de cobertura definitiva.

Amb aquestes tres incorporacions, el consistori reforça la capacitat operativa de la Policia Local i el servei de seguretat i proximitat al municipi.

Sobre l'autor
marta gutierrez
Marta Gutiérrez
Veure biografia
El més llegit