Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
El Panel Públic Assessor (PPA) de Covestro ha visitat les instal·lacions del Port de Tarragona, una de les infraestructures logístiques i industrials més importants del Mediterrani. Durant la visita, els responsables del port van mostrar el seu funcionament i van presentar els objectius del Pla de Sostenibilitat 2025, a càrrec de Rafael López, cap del departament de Sostenibilitat del Port de Tarragona.
El PPA de Covestro, creat com una eina clau per a la comunicació i la relació amb la comunitat, està compost per representants de centres educatius, associacions, empreses, mitjans de comunicació i altres entitats dels municipis propers a les instal·lacions de l'empresa a Tarragona. La seva missió és abordar temes relacionats amb la indústria química, la sostenibilitat, la seguretat i la innovació, fomentant un espai de diàleg obert i constructiu entre la companyia i la societat.
Les reunions del PPA, que es celebren trimestralment, permeten als seus membres traslladar inquietuds i convertir-se en transmissors dels valors i les bones pràctiques de Covestro a la comunitat. En aquesta ocasió, a més de la reunió formal, els membres del PPA van tenir l'oportunitat de conèixer el port des del mar, a bord de la golondrina Tarragona Blau.
Andrea Firenze, director general de Covestro Espanya, va destacar la importància de la visita i va subratllar que iniciatives com aquestes reforcen l'esperit del PPA, creant espais de diàleg i confiança mútua entre l'empresa i la societat. Per la seva banda, Rafael López Monné, cap del departament de Sostenibilitat del Port de Tarragona, va valorar positivament aquesta col·laboració i va ressaltar que iniciatives com el PPA estan alineades amb l'estratègia de sostenibilitat social del port, que se centra en la transparència, la protecció de la biodiversitat i el compromís amb l'entorn.