Un home condueix 100 km de forma temerària amb la seva família

L'arrestat es va desplaçar des de Lleida fins a Tarragona, i ja tenia dues ordres d'ingrés a presó per altres delictes

18 de gener de 2024 a les 14:58h

Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest dimecres un home per conduir de forma temerària i a gran velocitat per l'N-240 des de Lleida fins al barri de Torreforta, de Tarragona. Els agents el van arrestar a les 4.15 h de la tarda al carrer Riu Tordera després d'una persecució.

L'home viatjava amb la seva parella, un nadó de pocs mesos i dos fills menors més, els quals no portaven els cinturons ni cap sistema de seguretat. Segons han explicat fonts policials, el detingut és un home, de 35 anys, amb dues ordres d'ingrés a presó per delictes contra el matrimoni.

L'arrestat, que ha passat aquest dijous a disposició judicial del jutjat de guàrdia de Tarragona, se li atribueixen els delictes de conducció temerària i sense permís per pèrdua de vigència de punts, així com el de danys al vehicle policial i també per lesions als agents.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit