Condemnen a presó un fill per agredir i intentar "matar" al seu pare al Morell

La víctima es va refugiar a la cuina fins a l'arribada dels Mossos per evitar els cops del seu fill

26 d'agost de 2025 a les 08:40h

El passat 18 d'abril, un veí del municipi del Morell va viure una situació traumàtica després que el seu propi fill ingressés a casa seva i el colpegés mentre li cridava "et mataré". L'acusat, qui es troba en situació irregular a Espanya, va acudir al domicili del seu progenitor i una vegada aquest va obrir la porta, el va colpejar al nas sense cap justificació

Després d'aquesta agressió sorpresa, tots dos implicats van entrar dins de la casa, on el fill va continuar agredint al seu pare. Després de rebre diversos cops, la víctima va aconseguir refugiar-se a l'interior de la cuina, des d'on va aconseguir trucar a la policia alertant dels fets. 

"Et mataré, et mataré", cridava el fill al seu pare mentre destrossava el domicili

Tal com ha informat el Diari de Tarragona, en arribar els agents policials al domicili en qüestió van comprovar com l'acusat també havia provocat danys a l'immoble. Per aquest motiu, la policia catalana va detenir al fill i la Secció Quarta de l'Audiència Provincial de Tarragona l'ha condemnat a sis mesos de presó per un delicte de violació de domicili, 120 euros de multa per un delicte de lesions, 60 per un delicte de danys i 20 dies de treballs comunitaris per un delicte d'amenaces. 

D'altra banda, el detingut també haurà d'indemnitzar al seu pare amb 624 euros en concepte de responsabilitat civil pels danys provocats al pis i 420 euros per les lesions ocasionades. El fill va arribar al domicili al voltant de les 16:50 hores i en pocs minuts va colpejar en diverses parts del cos al seu pare i va trencar una finestra, una porta i un armari. A més, mentre l'acusat s'encarregava de destrossar l'habitatge quan el seu progenitor es refugiava a la cuina, el va amenaçar repetidament cridant: "et mataré, et mataré".