Busquen l'autor d'un tret de balí que ha ferit un gat a la Fuliola

L'autor podria enfrontar-se a una pena de fins a 18 mesos de presó i un any de multa per maltractament animal mentre que el gat es troba ingressat des de divendres

25 d'agost de 2025 a les 10:19h
Actualitzat: 25 d'agost de 2025 a les 10:22h
Imatge d'arxiu d'uns gats comunitaris
Imatge d'arxiu d'uns gats comunitaris

Els Mossos d'Esquadra busquen l'autor d'un tret de balí que divendres al migdia va ferir greument al tòrax un gat a la Fuliola, a l'Urgell.

Segons publica el diari Segre, l'autor del tret podria enfrontar-se a una pena de fins a 18 mesos de presó i un any de multa per maltractament animal, ja que el gat va requerir atenció veterinària i actualment es troba ingressat des de divendres en un veterinari de Tàrrega, on va requerir fluïdoteràpia, subministrament d'oxigen i aplicació d'analgèsics amb una despesa de gairebé 150 euros.

Malauradament, no és la primera vegada que apareixen notícies d'aquest tipus. Els defensors animalistes preveuen dirigir-se avui a l'Ajuntament de la Fuliola per reclamar que es facin càrrec de les despeses, tot i que el consistori no disposa de normativa pròpia sobre la gestió dels gats comunitaris. També denuncien que "cada dos per tres trobem gats tirotejats amb balins".

Sobre l'autor
Daniel Hurtado foto
Daniel Hurtado
Veure biografia
El més llegit