Clàudia Aznar serà la nova directora tècnica de l’Institut Municipal d’Educació

L’Ajuntament de Tarragona ha resol el concurs públic sobre la direcció tècnica de l’IMET

L’Ajuntament de Tarragona ha resol el concurs públic sobre la direcció tècnica de l’IMET. La persona escollida és Clàudia Aznar, tècnica de l’IMET des del 2009. El conseller d’Educació Manel Castaño ha valorat el perfil de la Clàudia Aznar i ha destacat “que és una persona amb una llarga trajectòria i una experiència important en el món de l’educació a Tarragona”

Aznar ha plantejat diferents reptes de futur per a l’Institut Municipal d’Educació com donar més protagonisme a l’educació a la ciutat, reforçar l’IMET com a eina al servei de la cohesió social i l’equitat. Per aconseguir-ho planteja el disseny de barris educatius que impulsin, reconeguin i visibilitzin l’acció educativa més enllà del temps lectiu. Clàudia Aznar també aposta per crear complicitat entre tota la xarxa de agents educatius que comparteixen la responsabilitat social de l’educació a Tarragona. També vol que es reconegui la tasca de totes i tots els que fan millor l’educació a la ciutat. Finalment també té com a objectiu posar en valor els serveis i treballadors públics: l’IMET ha de ser capaç d’impulsar serveis i projectes educatius que puguin ser explicats i auditats per la ciutadania.

Clàudia Aznar és llicenciada en Filosofia i Ciències de l’Educació per la URV, a més també ha cursat el Postgrau en Orientació escolar, professional i inserció laboral a la Universitat de Barcelona i el Diploma en Inserción sociolaboral de la Universitat de València. Pel que fa a la seva trajectòria professional s’ha centrant en el camp educatiu i de l’orientació professional. Des del 2009, és tècnica en serveis educatius a l’Institut Municipal d’Educació de Tarragona. Ha exercit funcions a l’Oficina Municipal d’Escolarització: desenvolupant programes per la millora de l’escolarització al municipi, representant a la ciutat en Comissions de Garanties d’Admissió d’alumnat, en diversos òrgans de participació i xarxes educatives.