Divendres, 19 d'abril de 2024
És notícia

Els ciutadans de Salou valoren molt positivament l’atenció de l’Ajuntament

Avatar photo

Segons les enquestes realitzades a la població, l'atenció de la Corporació ha obtingut una valoració de 8,9 sobre 10

L’Ajuntament de Salou valora molt positivament els resultats de l’atenció ciutadana, pel que fa a aquest darrer any 2022, els quals posicionen el municipi com a referent. Segons les enquestes realitzades a la població, l’atenció de la Corporació ha obtingut una valoració de 8,9 sobre 10, consolidant una tendència positiva als darrers anys (8,8, el 2021; i 8,5, el 2020). I, en relació a l’atenció telemàtica i la Seu Electrònica, s’ha obtingut una nota de 7,8.

 

L’exercici 2022 ha establert un nou rècord en relació al volum administratiu de la Corporació. S’han rebut un 36% més de registres d’entrada que el 2021, superant els 27.000; dels quals, fins a un 64% s’han realitzat per canals telemàtics. I, també, s’han obert  més de 15.000 expedients administratius, superant els 12.500 de l’any anterior.

 

D’altra banda, pel que fa a les distincions, l’Ajuntament de Salou ha estat reconegut, el 2022, amb el Segell Infoparticipa de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), per segon any consecutiu, en reconeixement de la transparència als portals web corporatius.

 

Cal destacar, també, que l’Ajuntament de Salou ha rebut, novament, el reconeixement d’Administració Oberta 2021, posicionant-se com a administració número 1 en la franja de municipis entre 20000 i 50000 habitants de Catalunya, i com a número 3 en el rànquing general català. En aquest sentit, el Consistori salouenc ha aconseguit 90 punts a l’Índex de maduresa digital elaborat pel Consorci d’Administració Oberta de Catalunya (AOC), molt per sobre de la mitjana dels ajuntaments catalans, la qual és de 61 punts.

 

D’altra banda, segons dades de l’AOC, durant l’exercici 2022, l’estalvi econòmic generat per l’administració electrònica a l’Ajuntament de Salou ha estat de 196.000 €, d’un total de 83 milions d’euros, entre totes les administracions públiques catalanes.

 

L’alcalde Pere Granados ha posat en relleu la implicació i labor de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de Salou, atès que “ofereix uns serveis d’atenció a la nostra població d’excel·lent qualitat”; i ha assegurat que “des de l’Ajuntament, treballem per convertir Salou en un municipi turístic intel·ligent i sostenible, a través de la digitalització”.

 

Per la seva banda, el regidor de Serveis Generals i Noves Tecnologies, Jesús Barragán, ha assenyalat que “l’Oficina d’Atenció Ciutadana, junt amb l’equip tècnic de Qualitat i de Noves Tecnologies, treballa, de forma constant, per tal de tornar a avaluar i de millorar els serveis, especialment, el canal telemàtic d’atenció, i continuar incrementant els nivells de satisfacció de la nostra ciutadania”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Girona commemora avui el Dia Oficial de la Memòria de l’Holocaust

Notícia següent

L’escola Les Eres de Creixell cantarà pel dia de la No-violència i la Pau

Notícies relacionades