La cinquena etapa de la Vuelta 2026 recorrerà la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre

El pròxim 26 d’agost, la cursa començarà a Falset i finalitzarà a Roquetes, destacant el patrimoni i diversitat territorial

18 de desembre de 2025 a les 07:46h

La cinquena etapa de la Vuelta a España 2026 tindrà lloc completament al llarg de la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre. Aquesta jornada esportiva es disputarà el dia 26 d'agost, amb una sortida des de Falset i arribada a Roquetes (Baix Ebre).

Diversitat territorial com a eix principal

L'itinerari ha estat dissenyat amb l'objectiu de posar en valor tant el territori com la riquesa cultural i paisatgística que ofereixen aquestes comarques. La ruta servirà per mostrar la varietat del paisatge, així com els diferents atractius locals que conformen aquesta zona.

Presentació internacional a Mònaco

L'etapa va ser presentada aquest dimarts en un acte celebrat a Mònaco, amb assistència destacada del president de Turisme Diputació, Enric Adell, juntament amb els alcaldes dels municipis implicats. Aquesta presentació internacional busca ressaltar el paper fonamental que té la cursa com una eina estratègica per promocionar turísticament i esportivament el territori.

Sobre l'autor
Ismael Lobo
Ismael Lobo García
Veure biografia
El més llegit