L’Associació de Càmpings de la Costa Daurada i Terres de l’Ebre ha celebrat la seva jornada anual de treball amb associats i empreses col·laboradores, un acte que enguany ha reunit més de 100 persones al Castell de Tamarit. La trobada, que ha començat amb una visita guiada per l’interior del recinte, ha permès compartir experiències en un entorn singular i ha reforçat la col·laboració entre els 54 càmpings de la demarcació i les empreses que els donen suport.
El president de l’Associació, Joan Estrada, ha destacat que l’objectiu de la jornada és crear un espai de proximitat que afavoreixi el contacte directe amb les empreses que acompanyen el sector: “Aquesta trobada té la voluntat de reforçar els vincles entre associats i col·laboradors. Volem continuar construint un teixit sòlid, on la cooperació i la confiança siguin la base del nostre creixement i de l’èxit que compartim com a sector.” Estrada també ha posat en valor el paper innovador de les empreses patrocinadores, subratllant que “les novetats i solucions que ens presenten cada any són essencials per mantenir-nos al dia d’un mercat que evoluciona ràpidament. Ens aporten tecnologia, tendències i eines que ens ajuden a millorar la qualitat dels nostres establiments i a oferir una experiència cada vegada més completa als nostres clients.”
Durant l’acte s’han entregat els diplomes de “Patrocinador Oficial 2025” a les 18 empreses que formen part del programa, un reconeixement al seu compromís i contribució al desenvolupament del sector. Les aportacions dels patrocinadors han estat decisives per impulsar noves accions de promoció turística i per continuar augmentant la visibilitat del model de càmping de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre.
Estrada ha remarcat també els esforços fets aquest any, amb més de 210.000 euros d’inversió en accions promocionals, el nou web, la participació en fires nacionals i internacionals i diverses campanyes en mitjans i plataformes digitals. “El vostre suport ens permet créixer, innovar i situar el càmping de la nostra demarcació en un posicionament cada vegada més competitiu”, ha conclòs Estrada.