Dimarts, 21 de gener de 2025
És notícia

El carnaval segueix fins al divendres 24 al Golf Costa Daurada

Avatar photo

La comparsa Platinum desfilarà al Golf Costa Daurada

Només han calgut dues jornades per viure el Carnaval del DiR Golf Costa Daurada en tota la seva plenitud. I és que tant la sala fitness com les classes dirigides s’han vestit de gala per l’ocasió.

La classe de Spinning del dimecres 15 de febrer seguida del Body Combat han donat el tret de sortida a la festa carnavalesca del Golf Costa Daurada. Tot seguit ha estat el torn del Cul 10 i la Zumba, que han fet les delícies de tots els assistents a la classe.

La festa, però, s’allargarà fins al divendres 24 de febrer, quan el Golf Costa Daurada es convertirà en l’epicentre del Carnaval a Tarragona, amb la presència, ni més ni menys, que de la comparsa Platinum. Una impressionant rua recorrerà el Club a partir de les 19 hores, engrescant a tothom i finalitzant amb una exhibició a càrrec d’una quarantena de ballarines i ballarins de la comparsa.

I pels qui encara no s’hagin pogut apropar al Club, recordar-los-hi que tenen set dies al davant per poder entrar al sorteig d’una quota gratuïta per al pròxim mes de març al DiR Golf Costa Daurada.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Enric Daza encapçalarà la llista de Junts per Cambrils a les properes municipals

Notícia següent

[BONES NOTÍCIES] Un tercer cas al món de curació del VIH

Notícies relacionades