Carles Fuxet tornarà a ser el cap de llista d’Alternativa Torredembarra a les pròximes eleccions municipals del mes de maig del 2027. L’actual regidor ha estat escollit per unanimitat en l’assemblea celebrada aquest dimarts, després que la seva fos l’única candidatura presentada al procés de primàries impulsat pel partit.
La votació ha comptat amb la participació d’una trentena de persones i ha servit per confirmar la continuïtat de Fuxet al capdavant del projecte municipalista. El mateix candidat ha explicat que assumeix el repte amb la voluntat de consolidar la feina iniciada en el mandat anterior.
Seré el proper candidat a l'alcaldia de #Torredembarra per ALTERNATIVA TORREDEMBARRA.
— Alternativa Torredembarra (@Alternativatdb) April 23, 2026
👉 Aquí us dic el perquè.
...
🌐 https://t.co/sIErmhHQde
📧 alternativatdb@gmail.com
📱 641 679 774 pic.twitter.com/gTjxcVkMBO
Continuïtat en el projecte
Fuxet repetirà amb el mateix nucli dur de la llista que ja es va presentar a les eleccions de fa tres anys. Doris Giglio ocuparà el número dos i Santiago Fuentes el tres, en una aposta clara per la continuïtat.
Segons el candidat, aquesta decisió respon a la voluntat de mantenir “un equip compromès, preparat i arrelat al municipi”, amb l’objectiu de reforçar el projecte polític d’Alternativa a Torredembarra.
Amb la candidatura definida, la formació inicia ara la preparació de la campanya electoral. Entre les primeres accions previstes, hi ha l’organització d’un acte obert a la ciutadania al juny per presentar les principals línies del programa.
Paral·lelament, Alternativa treballa en la configuració definitiva de la resta de la llista, amb la mirada posada en unes eleccions municipals que consideren clau per consolidar el seu projecte al municipi.