Canvis en la programació de Santa Tecla a causa de la pluja

L’organització recomana estar atent a les actualitzacions per possibles noves alteracions derivades de la situació meteorològica.

21 de setembre de 2025 a les 18:15h
Actualitzat: 21 de setembre de 2025 a les 19:28h

La previsió de pluja d’aquest diumenge, 21 de setembre, ha forçat l’organització de les Festes de Santa Tecla a introduir modificacions en alguns actes previstos per a la tarda i la nit.

La sortida de la Xaranga Tomanota, que havia d’arrencar a les 18.30 h des de la plaça del Rei, ha quedat finalment cancel·lada. D’altra banda, el concert de Les Testarudes a les Barraques del passeig de les Palmeres s’ha ajornat i començarà a les 22 h.

El grup Double Trouble tancarà la nit de Barraques amb un concert que es farà entre les 2 i les 3 h.

Pel que fa a la sortida dels gegants està prevista a les 19:30 h tot i que podria ajornar-se fins a les 20:00 h en cas que segueixi plovent.

L’organització recomana estar atent a les actualitzacions per possibles noves alteracions derivades de la situació meteorològica.