Canvi d'horaris a l'EMT de Tarragona: Entra en vigor l'horari d'hivern

Amb el nou horari queda sense funcionament la línia platja L-16 i altres línies també han reajustat els seus horaris respecte als d’estiu per tal d’adequar-los a la rutina del curs

04 de setembre de 2025 a les 18:41h
Actualitzat: 04 de setembre de 2025 a les 18:42h

Amb l’inici del curs escolar, el pròxim dilluns 8 de setembre, entra en vigor l’horari d’hivern dels autobusos municipals de Tarragona.

Amb el nou horari queda sense funcionament la línia platja L-16. Altres línies també han reajustat els seus horaris respecte als d’estiu per tal d’adequar-los a la rutina del curs.  

Actualment, l’EMT disposa de 2 Centres d’Atenció al Client (ubicats al vestíbul de l’estació d’autobusos i a l’oficina del carrer Josepa Massanés, 12), i a més, s’ofereixen 12 punts de venda i recàrrega d’abonaments al transport públic ubicats arreu de la ciutat per donar cobertura a les persones usuàries. Es poden consultar en el següent enllaç: http://emtanemambtu.cat/about/punts-de-recarrega/

Tanmateix, es recorda que l'EMT manté la reducció del 50 % del preu dels abonaments de transport públic fins al 31 de desembre del 2025. 

El detall de les línies modificades amb l’horari d’hivern es troba en el següent enllaç: http://emtanemambtu.cat/about/horaris-a-partir-0809202/

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit