La regulació de l’estacionament a Baix a Mar canviarà respecte a la proposta inicial. L’equip de govern de Torredembarra ha decidit que la zona blava d’aquest sector de platja només estigui activa durant la temporada alta, igual que passarà a la resta d’àrees de la façana marítima.
La modificació s’ha incorporat durant la comissió informativa prèvia al Ple extraordinari en què s’abordarà la modificació de les ordenances fiscals i que va celebrar-se aquest dimecres.
La zona blava anual quedarà limitada al centre
Amb el canvi, els quatre sectors de platja tindran el mateix criteri: l’estacionament regulat funcionarà únicament durant els mesos de més afluència. D’aquesta manera, el centre urbà serà l’única zona del municipi on la zona blava es mantindrà activa durant tot l’any.
El govern municipal justifica la modificació per la voluntat d’unificar el sistema d’estacionament als diferents sectors de la façana marítima i evitar que Baix a Mar tingui una regulació diferent de la resta de zones de platja.
La proposta definitiva haurà de passar ara pel Ple extraordinari d’ordenances fiscals, on es debatrà el conjunt de canvis previstos per al pròxim exercici.
Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
