Dilluns, 19 de maig de 2025
És notícia

La Canonja crea un canal oficial de WhatsApp per facilitar la comunicació amb els veïns

Avatar photo
whatsapp-canonja

L’Ajuntament de la Canonja estrena un canal oficial de WhatsApp per mantenir la ciutadania informada de manera ràpida, còmoda i segura. Aquesta nova eina de comunicació permet rebre al telèfon mòbil avisos d’interès, informacions de servei i notícies destacades del municipi, tot preservant la privacitat de les persones subscrites.

Amb aquest servei, estar al dia del que passa a la Canonja és més fàcil que mai. Des d’actes culturals fins a incidències o canvis en serveis municipals, la informació arriba directament a la butxaca.

Un altre del motius que ha portat a l’Ajuntament a obrir aquest canal és la resposta ràpida en situacions d’emergència. “En cas de situacions imprevistes o emergències, WhatsApp permet transmetre informació urgent de manera immediata a tota la comunitat i avui en dia gairebé tothom està connectat al WhatsApp”, apunta el regidor de comunicació, Salvador Ferré.

La comunicació a través d’un canal que molts ja utilitzen l’habitualment fa que els ciutadans se sentin més connectats i escoltats per l’ajuntament, “a la vegada també ajudarà a que els canongins es troben millor informació sobre la gestió municipal i les decisions que es prenen”, comenta Salvador Ferré.

Amb aquesta nova eina, l’administració municipal pretén seguir reforçant el dret fonamental de la ciutadania, recollit en l’article 20 de la Constitució, a rebre una informació veraç i rigorosa, en aquest cas, sobre el seu entorn més proper, el seu poble. El regidor de comunicació afirma que “la defensa d’aquest dret fonamental és especialment important en el context actual, en què l’emergència de les xarxes socials ha permès un major accés de la ciutadania a informació rellevant, però també ha facilitat la difusió de fake news i informacions sense contrastar, per això és tant important tenir fonts fiables per estar ben informats”.

Garantia de privacitat

El canal és totalment segur: ningú no pot veure el vostre número ni les vostres dades personals. Es tracta d’un canal unidireccional, només a l’Ajuntament pot enviar missatges. Per a consultes o suggeriments, continuen disponibles els canals habituals com l’app mòbil “La Canonja”, la pàgina web o l’atenció presencial i telefònica.

El procés per donar-se d’alta és molt senzill. Només cal entrar a l’enllaç https://bit.ly/Whatsapp-AjuntamentDelaCanonja, clicar “seguir” i activar les notificacions clicant a la campaneta.

El canal de l’Ajuntament es troba a la pestanya “Actualitzacions” (si el teu dispositiu està en català) o “Novedades” (en castellà).

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Torna el Festival Calima de Vilafranca del Penedès al mes de juliol

Notícies relacionades