L’Ajuntament de Cambrils expressa el seu suport i encoratja tothom a participar activament en la campanya de micromecenatge impulsada per la doctora Lorena Braviz, pediatra de l’Hospital Lleuger de Cambrils, per fer possible l’edició del llibre “Gol en el cambio”. L’obra, que compta amb les il·lustracions de l’artista cambrilenca Núria Mariné, explica la història de l’Andrea, una jove futbolista d’11 anys, per abordar amb naturalitat els conflictes emocionals i els reptes que sorgeixen durant els canvis propis de la pubertat.
La regidora de Salut, Gemma Balanyà, ha destacat “la idoneïtat i oportunitat de publicar un llibre com “Gol en el cambio”, que no només acompanya els joves en un moment vital ple de dubtes i transformacions, sinó que també convida a pares, mares i educadors a parlar de temes que sovint costen d’afrontar”.
Balanyà també ha elogiat “la sensibilitat i experiència de la doctora LorenaBraviz, capaç de transformar el seu dia a dia amb infants i adolescents en una obra literària que connecta amb la realitat emocional dels joves”, i ha afegit que “el talent artístic de Núria Mariné, és capaç de donar vida i identitat pròpia als personatges de la història que amb unes magnífiquesil·lustracions”. La regidora ha subratllat la transcendència d’aquesta obra: “Serà un recurs valuós per acompanyar la joventut i generar diàleg tant a l’àmbit familiar com a l’escolar”.
L’Ajuntament anima tothom a col·laborar amb la campanya de micro mecenatge, a través de la plataforma de l’editorial Edita, on s’hi poden trobar diferents modalitats de participació i recompensa, sempre amb l’objectiu de fer realitat la publicació i difusió d’aquest projecte educatiu i cultural.