La Cambra de Tarragona apropa al Vendrell els recursos formatius per a les empreses

La jornada del 29 d’octubre abordarà la nova llei d’FP, la formació dual, l’acreditació de competències i els programes subvencionats i bonificats

27 d'octubre de 2026 a les 09:23h

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

La Cambra de Tarragona celebrarà el 29 d’octubre, a les 9.00 hores, a l’Eina del Vendrell, la jornada “Recursos formatius per a la competitivitat empresarial”, una iniciativa que compta amb el suport de l’Ajuntament de la capital del Baix Penedès i que s’adreça específicament a les empreses del territori.

L’objectiu de la trobada és posar en valor els diferents recursos en matèria de formació que les empreses tenen al seu abast, amb una atenció especial a l’acreditació de competències del personal propi, als programes formatius subvencionats, a la formació bonificada i als itineraris formatius personalitzats.

 

La nova llei d’FP i la Formació Professional Dual, al centre de la jornada

Durant la sessió també es presentarà la nova llei de Formació Professional, com també els beneficis i les modalitats de la Formació Professional Dual.

La inauguració anirà a càrrec de Laura Roigé, presidenta de la Cambra de Tarragona; Marta Tobella, segona tinent d’alcalde, i Maria Lluïsa Vila, directora dels Serveis Territorials d’Educació i Formació Professional del Penedès.

 

Programa previst per al matí

  • Marc general de la nova llei d’FP, amb Sonia Mora, coordinadora d’Ensenyaments Professionals, i Laura Urgell, prospectora de Dual.
  • Acreditació de competències al personal propi, amb José Luis Durán, president executiu de l’Agència FPCAT.
  • Programes formatius subvencionats per empreses, amb Miquel Carrión, subdirector d’Ocupació Juvenil i Qualificació Professional.
  • Formació bonificada per empreses, amb David Sánchez, del Consorci de la Formació Continua de Catalunya.
  • Exemples d’itineraris personalitzats, amb Josep Oriol Fernández, director de Formació de la Cambra de Tarragona.

La trobada es clourà a les 10.45 hores amb un cafè i espai de networking.

Sobre l'autor
eric mendo foto
Eric Mendo
Veure biografia
El més llegit