Els jugadors del FC Barcelona han visitat aquest dijous PortAventura World en una jornada festiva que s’ha convertit en una nova celebració del títol de Lliga. La cita, que es repeteix per segon any consecutiu amb l’equip com a campió, ha reunit futbolistes i famílies en una tarda de desconnexió a la Costa Daurada.
Després del sopar de final de temporada celebrat ahir a la nit a Castelldefels, la plantilla blaugrana ha continuat amb els actes de comiat del curs amb una visita al parc temàtic, on els jugadors han pogut gaudir d’algunes de les atraccions més emblemàtiques del recinte.
Entre les més destacades, els futbolistes han pujat a Dragon Khan, Shambhala i Uncharted: el Enigma de Penitence, tres de les atraccions més icòniques de PortAventura World. Les primeres imatges de la visita ja mostren els jugadors compartint moments distesos i familiars després d’una temporada marcada pel retorn del Barça al tron de la Lliga.
Pedri i Ferran Torres visiten Dreams Village
La jornada també ha tingut una vessant solidària. Pedri i Ferran Torres han aprofitat la visita per passar per PortAventura Dreams Village, el projecte impulsat per la Fundació PortAventura que ofereix estades a infants amb malalties greus i a les seves famílies amb l’objectiu d’afavorir la recuperació emocional.
Els dos jugadors han lliurat als infants i famílies beneficiàries una pilota signada per tota la plantilla del FC Barcelona, en una acció especialment simbòlica coincidint amb el 15è aniversari de la Fundació PortAventura.
La visita arriba en la recta final de la temporada, abans que l’equip disputi l’últim partit del curs aquest dissabte contra el València a Mestalla. Tot i el caràcter festiu de la jornada, el conjunt de Hansi Flick encara té pendent tancar sobre la gespa una temporada d’ensomni, culminada amb el títol de Lliga.