Tres Vigilants han desarmat, reduït i detingut a un passatger d’un tren, en l’estació de Tarragona. Va passar el passat dijous 28 al voltant de les 13 hores.
Diversos usuaris del tren van requerir al Vigilant de Seguretat, ja que un home estava causant molèsties als viatgers. Una vegada al lloc, van veure que aquesta persona no es trobava en plenes facultats i que no atenia raons, per la qual cosa, a través del seu Centre de Coordinació van requerir la presència d’altres companys a l’Estació de Tarragona, per baixar a aquest home del comboi.
Una vegada es va detenir el tren, el Vigilant de Seguretat del tren i altres dos companys van aconseguir que aquesta persona baixés del tren. Una vegada en l’andana va treure dos ganivets de cuina d’una motxilla que portava i va amenaçar als Vigilants en agredir-los.
Gràcies a una ràpida intervenció dels tres Vigilants, van assolir desarmar a l’agressor, reduir-lo i detenir-lo, sense que ningú resultés ferit, avisant en aquest moment a la Policia catalana.
Una vegada en el lloc un patrulla dels Mossos, després de recaptar la informació necessària, es van fer càrrec del detingut i de les armes utilitzades.
El detingut, de 52 anys, va ser traslladat a Comissaria investigat per un delicte d’amenaces greus, i s’espera que, una vegada tramitades les diligències corresponents, sigui posat a disposició judicial.