Valls escalfa motors per un dels moments castellers més importants de l'any: la Fira de Santa Úrsula. A l'espera de conèixer la programació que s'emmarca entre el 17 i el 26 d'octubre, la capital de l'Alt Camp ha presentat la imatge d'aquest 2025, obra de la dissenyadora vallenca Pili Borrellas.
La seva proposta pretén plasmar "l'emoció i la força col·lectiva" dels castells durant la diada a la plaça del Blat. El text és l'element principal amb una tipografia modular on la lectura no és l'element primordial i es prioritza "transmetre la sensació d'una pinya". "Tot ocupa el seu lloc i no hi cap ni una agulla", subratlla la Pili Borrellas. En aquest sentit, es prima l'emotivitat que evoca la imatge per sobre de la llegibilitat, que ja s'entén a primer cop de vista.
De fet, un dels altres elements destacats és la imatge dels braços alçats que representen l'eufòria i la passió que desprèn el món casteller. A més, aquests dos braços amaguen un altre missatge. Malgrat que hi ha persones que han pensat que el color dels mocadors representen les dues colles vallenques (un rosat i l'altre vermell), la imatge pretén mostrar el llegat i la passió que es transmet de generació a generació.
"Amb la fotografia volia transmetre l'herència que deixen les generacions anteriors a les noves i com es transmet la tradició. Un mocador desgastat i un mocador nou. I també una mà robusta i una mà més jove", assenyala Pili Borrellas.
L'autora del cartell és nascuda a Valls i als 16 anys va anar a viure a Tarragona. Compta amb una llarga experiència en el món del disseny gràfic i la comunicació. En l'actualitat, treballa a l'agència de publicitat Feeling Wow i el seu treball ha estat distingit amb diversos guardons. Per exemple, va ser finalista al Premi Taronja de Gràfica Publicitària de l'Escola d'Art i Disseny de Tarragona (2017).