Dijous, 23 de gener de 2025
És notícia

Les acrobàcies i el circ arriben al Teatre Tarragona en el cicle de primavera

Avatar photo

Les entrades per a Bravura i Mazùt ja estan a la venda al portal web municipal i a les taquilles del mateix teatre

BARO_210924_1600

En el marc del cicle de primavera de Tarragona Cultura, aquest diumenge a les 18 h, la companyia Moviments porta a l’escenari del Teatre Tarragona l’espectacle visual i acrobàtic Bravura. La producció dirigida per Rosa Forteza i amb dramatúrgia d’Alba Sarraute vol reflexionar sobre la intel·ligència emocional masculina a través de com determinats comportaments de l’home condueixen a l’animalitat. Una proposta de circ, teatre, videoprojecció i animació de titella interpretada per Alejandro Navarro.  

Divendres 21 a les 20 h serà el torn de la companyia Baro d’Evel, creada per Blai Mateu Trias i Camille Decourtye, amb l’espectacle de circ i dansa Mazùt. En aquesta ocasió, Julien Cassier i Marlène Rostaing interpreten a dos éssers que surten a buscar el seu animal interior perquè la humanitat els supera i volen retrobar les seves primeres sensacions: busquen els racons de la quotidianitat, amb les portes obertes cap als orígens.

BRAVURA_1Les entrades per ambdues propostes ja estan a la venda al portal web municipal i, de manera presencial, a les taquilles del Teatre Tarragona en horari d’atenció al públic

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El PSC critica la incoherència de la CUP i ERC per la gestió del Servei d’Atenció Domiciliària

Notícia següent

Noves plataformes de parades per facilitar l’accés a l’autobús a Tarragona

Notícies relacionades