L’Oficina d’Atenció Ciutadana de Reus, referència per a altres ajuntaments

0
86

La regidora de Participació, Bon Govern i Serveis Generals, Montserrat Flores, s’ha reunit aquesta setmana amb un equip de l’Ajuntament de Calafell, encapçalat pel regidor de Serveis Generals, Francisco Javier Estepa Ocaña; i format per personal tècnic d’atenció ciutadana i TIC, per compartir experiències sobre la gestió de l’Oficina d’Atenció Ciutadana. La reunió, que va tenir el dimarts 4 de febrer, va comptar, per part de l’Ajuntament de Reus, amb la participació de la cap de servei de l’Oficina d’Atenció Ciutadana i el cap del Servei Tècnic d’Informàtica i Telecomunicacions.

L’Oficina d’Atenció Ciutadana de Reus funciona des de fa 22 anys, i continua implantant projectees de millora tant organitzatius com tècnics, com la gestió de cues i la cita prèvia que minimitza els temps d’espera de la ciutadania. Un procés de millora que fa que sigui referència per molts municipis a l’hora d’impulsar els seus propis projectes.

FER UN COMENTARI