Sant Sadurní d’Anoia, present a les Jornades de les Oficines de Turisme

Aquestes jornades s'havien de celebrar fa dos anys, però van quedar posposades a causa de la pandèmia del coronavirus

‘Oficina de Turisme de Sant Sadurní ha participat a la 26ena edició de les Jornades d’oficines de turisme de Catalunya a Puigcerdà. A la trobada hi han pres part més de 60 tècnics/ques de les oficines de Turisme del país i ha comptat amb la presència de Marta Domènech, Directora General de Turisme de Catalunya, Carme Rubió, Subdirectora general de Desenvolupament Turístic Territorial, Damià Serrano, Director de Màrqueting d’Experiències i Recerca de l’Agència Catalana de Turisme, així com l’alcalde de Puigcerdà, Albert Piñeira, i altres representants del món del turisme a Catalunya.

Els dos dies de treball han servit, per una banda, per consensuar i validar una proposta de nou reglament de la Xarxa d’Oficines de Turisme catalanes, a fi i efecte de millorar-ne l’aplicació i adaptar-lo a la realitat actual dels equipaments que la conformen i de la diversitat de serveis que ofereixen.

Per altra banda, també es van explicar casos pràctics de les oficines de Turisme durant la pandèmia i es van destacar les tendències i previsions del sector per a aquest 2022. Es van compartir experiències inspiradores per als/les diferents tècnics/ques que treballen a les oficines i es va donar a conèixer el territori amb sortides de coneixement i presentacions de les activitats de la zona.

Aquestes jornades s’havien de celebrar fa dos anys, però van quedar posposades a causa de la pandèmia del coronavirus. Les properes s’espera que es puguin realitzar a Vilanova i la Geltrú.

L’Oficina de Turisme de Sant Sadurní es va inaugurar el 28 de juny de 2002 ja com a oficina integrada a la Xarxa d’Oficines de Turisme de Catalunya, amb l’objectiu de donar servei d’atenció i informació als visitants de la Capital del Cava.

Al llarg d’aquests 20 anys el servei ha atès més de 235.000 usuaris que han sol·licitat informació i és un punt d’acollida del turista al territori amb personal especialitzat. També és un element clau en la competitivitat turística de la localitat, ja que és un punt important de recollida d’informació sobre el visitant i el seu comportament, així com un ens de planificació, gestió i dinamització turística que contribueix a la millora de la promoció de la destinació.