Cunit valora molt positivament la Línia Verda a través de l’APP

Avatar photo

Gràcies a la implantació d’aquest servei, els veïns disposen d’un canal directe de comunicació amb l’Ajuntament per informar sobre els desperfectes localitzats al municipi

El servei Línia Verda es va implantar a Cunit l’any 2013. Els veïns d’aquesta localitat han demostrat una molt bona acollida del servei i prova d’això, és l’ús continu que fan d’aquest.

El tipus d’incidències que més s’han comunicat són aquelles que fan referència a “Equipament Urbà”, seguit de “Neteja”, “Escombraries” i “Entorn Forestal”. A dia d’avui, el 86% de les incidències comunicades han estat ja solucionades.

Per poder utilitzar aquest nou servei és necessari procedir a la descàrrega de l’APP Línia Verda. Per això, l’usuari accedeix a Google Play o APP Store en funció de la tecnologia emprada en el seu Smartphone (Android / iOS). Un cop localitzada, es porta a terme la descàrrega de forma gratuïta. A partir d’aquest moment, l’usuari selecciona el municipi sobre el qual vol comunicar la incidència. El procediment és molt ràpid i senzill.

Per comunicar una incidència, només has de clicar sobre el botó “Notifica teva incidència”. Un desplegable amb les diferents tipologies d’incidències apareix en pantalla. L’usuari selecciona aquella sobre la qual vol comunicar. De forma automàtica, l’APP detecta les coordenades exactes en què s’ubica el desperfecte. El següent pas és adjuntar una foto de la incidència i observació sobre aquesta. Ja només queda donar al botó d’enviar. Un cop enviada, personal de l’Ajuntament rep notificació del desperfecte comunicat. A partir d’aquest moment, s’inicien els tràmits per donar solució a la incidència detectada. El ciutadà al seu torn, rep notificació en el seu telèfon mòbil sempre que es produeixi un canvi en l’estat d’aquesta.

A través de Línia Verda, l’usuari també pot plantejar qualsevol consulta mediambiental. Només cal seleccionar l’opció de “Fes la teva consulta”. En un termini màxim de 24 hores tindrà resposta per part d’un equip d’experts en la matèria de forma completament gratuïta.

Al servei Línia Verda també es pot accedir a través del domini www.liniaverdacunit.cat. A més de comunicar una incidència o plantejar una consulta, l’usuari disposa d’un ampli contingut de consulta mediambiental (guia de bones pràctiques, consells, informació pròpia del municipi, etc …).

Línia Verda també ofereix els seus serveis a través de contacte telefònic al número 902.193.768 en horari de 9.00 hores a 18.00 hores (cost de la trucada 0,07 € / min).

A través del servei Línia Verda l’usuari que ho sol·liciti, pot rebre comunicacions informatives que emeti el mateix Ajuntament. També podeu consultar els principals punts d’interès que es localitzin al municipi.

L’Ajuntament de Cunit se sent molt satisfet dels resultats obtinguts fins a la data i agraeix la important participació ciutadana que demostra la implicació i interès dels veïns pel seu municipi.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La bandera blava ja oneja a la platja de la Pineda

Notícia següent

La CUP de Vilanova adverteix que Urbanisme ha suspès una modificació del Pla General aprovada pel Ple

Notícies relacionades