Calafell posa en marxa una campanya per incentivar les compres en les hores de menys afluència al comerç

Cada compra realitzada entre les 11 i les 14 hores donarà dret a participar en un sorteig d’obsequis i descomptes

L’Ajuntament de Calafell posa en marxa una nova campanya comercial, “Compra i Guanya”, per incentivar les compres en les hores de menys afluència als establiments comercials. La iniciativa, que coorganitza l’associació d’empresaris i comerciants Fòrum Calafell, ve a substituir el Summer Night, la jornada comercial nocturna que enguany s’ha suprimit per les restriccions de la pandèmia.

“Hem detectat que d’11 a 14 hores és una franja horària minoritària dins de la jornada de cada dia. Per això, hem buscat una forma d’atreure públic mitjançant un seguit de premis i obsequis que, mitjançant un sorteig, recauran en els clients que facin les seves compres en aquest horari, en els establiments participants”, explica Lluïsa Lastra, tinent d’alcalde de Promoció de la Ciutat.

Tots els clients que facin compres dins d’aquesta franja, podran anar a la ruleta des obsequis, instal·lada al centre cívic Cinema Iris. Mostrant el tiquet de compra, tindran dret a fer una tirada en aquesta ruleta. Entre els obsequis que poden aconseguir hi ha samarretes, motxilles…, així com vals de compra per valor de 10 euros, bescanviables a establiments de l’associació Fòrum Calafell.