Vilafranca renova la gespa artificial de dues pistes esportives després de set anys d’ús

Els dos equipaments van ser inaugurats l’any 2019 i, després de diversos anys d’ús intensiu i continuat, l’Ajuntament ha dut a terme aquesta actuació de manteniment i millora

23 de setembre de 2026 a les 19:32h

L’Ajuntament de Vilafranca del Penedès ha completat la renovació de la gespa artificial de dues pistes esportives a l’aire lliure amb l’objectiu de millorar la seguretat i el confort de les persones usuàries.

Una de les actuacions s’ha dut a terme a la pista del parc de la Tria, al barri de Sant Julià, on la nova gespa es va instal·lar a principis d’agost. Aquest mes de setembre s’ha completat la renovació de la pista situada a la rambla de la Generalitat, al barri de la Girada.

Els dos equipaments van ser inaugurats l’any 2019 i, després de diversos anys d’ús intensiu i continuat, l’Ajuntament ha dut a terme aquesta actuació de manteniment i millora.

Equipaments esportius a l’aire lliure

Les dues pistes disposen de porteries i cistelles de bàsquet i estan envoltades per una tanca metàl·lica, configurant espais esportius oberts per a la pràctica de diferents activitats.

Amb la renovació de la gespa artificial, l’Ajuntament busca garantir unes millors condicions d’ús d’aquests equipaments, especialment pel que fa a la seguretat i el confort dels usuaris.

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara