El Vendrell acomiadarà el 2025 amb dobles Campanades, música en directe i festa per a tothom

L'Ajuntament presenta unes Campanades amb sessió de migdia per a la canalla i una de mitjanit amb raïm i cotilló gratuïts i un final de festa amb Los 80 Principales

24 de novembre de 2025 a les 14:32h

L’Ajuntament del Vendrell ja té a punt la celebració de Cap d’Any. La regidora de Cultura i Festes, Mariona Figueras Morales, ha presentat el programa de les Campanades 2025, que tornaran a tenir com a escenari la plaça Vella i que enguany es reforcen amb dues cites: una de migdia i la tradicional de mitjanit.

El 31 de desembre, a partir de les 11 h, la plaça s’omplirà de famílies amb la festa de migdia. Hi haurà animació infantil amb DJ Nebur, que punxarà música pensada per als més petits, i se servirà raïm i cotilló per a la canalla. La sessió es completarà amb “l’últim vermut de l’any” amb DJ, per allargar el matí en clau festiva.

A la nit, des de les 23.30 h, començarà l’escalfament per a les Campanades de mitjanit, que es faran amb les campanes més antigues del municipi i es retransmetran en directe per Ràdio Televisió El Vendrell. Després de donar la benvinguda el 2026, la música continuarà amb l’actuació del grup de versions Los 80 Principales, que allargarà la festa fins ben entrada la matinada.

L’Ajuntament oferirà raïm i cotilló gratuïts per a les campanades de mitjanit. Per accedir-hi caldrà recollir un tiquet, també gratuït, a l’entrada de l’Ajuntament a partir del 9 de desembre i fins que s’exhaureixin. Amb aquest tiquet, els veïns podran recollir el raïm i el cotilló el 30 de desembre, de 10 a 14 h, o bé el mateix dia 31, de 9 a 10 h, a l’entrada del consistori.

La festa comptarà amb servei de barra a càrrec d’entitats locals i amb la implicació dels Campaners del Vendrell, que tornaran a ser protagonistes en un dels moments més simbòlics de l’any. 

11 24 Cartell Campanades def
Sobre l'autor
eric mendo foto
Eric Mendo
Veure biografia
El més llegit