Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
El Mercat Municipal La Sínia, a les Roquetes, tornarà a posar en marxa aquesta tardor-hivern el programa de dinamització "Mercat actiu, mercat viu", una proposta impulsada per dinamitzar l’equipament i generar noves opcions d’oci i trobada al voltant del comerç de proximitat i la gastronomia.
La nova edició s’allargarà fins al mes de gener i inclourà activitats pensades per a tots els públics. La programació combinarà música, degustacions de productes del mercat, tastos gastronòmics i de vins, tallers i propostes familiars, en sessions que se celebraran principalment els divendres al vespre i els dissabtes al matí i al migdia, en format de vermut.
La primera cita, el 30 d’octubre
La primera activitat tindrà lloc el divendres 30 d’octubre, de 17.30 h a 20 h, amb un vespreig que inclourà ambientació i dinamització musical, degustació de tapes elaborades amb productes del mercat i un tast amb maridatge a càrrec del Celler Clos de l’Ona.
La jornada també incorporarà un taller de pentinats i pintacares de terror, a càrrec de Noelia M Perruqueria, coincidint amb la temàtica de Halloween.
El segon vermut, el 14 de novembre
La segona proposta està prevista per al dissabte 14 de novembre, entre les 12 h i les 14 h, i combinarà música en directe amb Rachel G, degustació de tapes elaborades amb productes del mercat, jocs de taula infantils i un taller gastronòmic familiar.
Un espai de trobada al centre del barri
Amb aquesta nova edició, el Mercat Municipal La Sínia vol mantenir una oferta que uneix gastronomia, cultura i lleure, i que busca consolidar el recinte com un espai viu, dinàmic i obert a tothom.
Les activitats tindran lloc al Mercat Municipal La Sínia, situat al carrer de Roger de Flor, 11, a les Roquetes.