Sant Sadurní celebra la Castanyada amb activitats familiars, música i una gimcana de caramels

La programació del 31 d’octubre inclou espectacles, maquillatge, fotografies disfressades, un concert i una sessió amb DJ

21 d'octubre de 2026 a les 17:52h

Sant Sadurní d’Anoia celebrarà la Castanyada 2026 el dissabte 31 d’octubre amb una jornada d’activitats familiars i musicals que tindrà la plaça de l’Ajuntament com un dels principals punts de trobada. La proposta, organitzada pel Servei de Cultura i Som Sant Sadurní, serà gratuïta.

La festa començarà ja al matí amb la iniciativa “Crit o confit!”, que convidarà els infants a buscar caramels als establiments adherits de Som Sant Sadurní. L’activitat es farà de 9 a 13 hores i es reprendrà a la tarda, de 17 a 20 hores.

 

Espectacles i maquillatge per als més petits

A partir de les 17 hores començarà la programació familiar a la plaça de l’Ajuntament. La companyia Bitxicleta representarà l’espectacle “Pallassades amb castanyes”, una proposta pensada especialment per al públic infantil.

A les 18 hores serà el torn d’un taller de maquillatge. En cas de pluja, tant l’espectacle familiar com el taller es traslladaran al Casal d’Entitats.

Entre les 17 i les 20 hores, les persones que s’hi acostin disfressades també podran aconseguir una fotografia digital de regal a càrrec d’Adolfo Fotògrafs. Per participar-hi caldrà inscripció prèvia a través del seu perfil d’Instagram.

 

Concert i DJ per tancar la jornada

La celebració continuarà a la nit. A les 23.30 hores començarà el concert del grup “Ara una te’n diré”, que donarà pas posteriorment a una sessió amb DJ Muso.

D’aquesta manera, Sant Sadurní combinarà durant tota la jornada les tradicions de tardor amb activitats infantils, propostes vinculades a les disfresses i una programació musical nocturna.

Afegir La Ciutat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara