Operatiu conjunt de controls a l'estació de Sant Vicenç de Calders amb múltiples detencions

La Policia Local, Mossos d'Esquadra, Policia Nacional i Guàrdia Civil, amb suport de vigilància privada, han realitzat un dispositiu a l'estació de tren

05 de desembre de 2025 a les 11:57h
Actualitzat: 05 de desembre de 2025 a les 11:57h

Ahir a la tarda, es va dur a terme un operatiu conjunt de controls a l'estació de Sant Vicenç de Calders, amb la participació de la Policia Local del Vendrell, Mossos d'Esquadra, Policia Nacional, i la Guàrdia Civil, amb el suport de serveis de vigilància privada.

Durant el dispositiu, es va detenir una persona per un presumpte delicte contra la salut pública, es van detenir tres persones més per la Llei d'Estrangeria i es van aixecar un total de 18 actes per diverses infraccions.

El regidor de Seguretat Ciutadana, Christian Soriano, ha destacat que “amb els operatius policials conjunts es poden aconseguir millors resultats en la lluita contra la delinqüència, i l’estació de Sant Vicenç de Calders és un punt sensible on cal actuar-hi”.

Per la seva banda, l’alcalde del Vendrell, Kenneth Martínez, ha subratllat que “les dades demostren que el model policial del Vendrell funciona i que la cooperació entre tots els cossos i forces policials del país és clau per a una millor seguretat”.

Sobre l'autor
Ismael Lobo
Ismael Lobo
Veure biografia
El més llegit