Mor un home de 70 anys mentre es banyava a la platja de l'Estany-Mas Mel de Calafell

El banyista ha pogut ser rescatat de l'aigua inconscient i no se l'ha pogut reanimar

08 de juliol de 2026 a les 16:20h
Foto: VisitCalafell
Foto: VisitCalafell

Un home de 70 anys i nacionalitat espanyola ha mort aquest dimecres al migdia mentre es banyava a la platja de l'Estany-Mas Mel de Calafell, al Baix Penedès.

El telèfon d'emergències 112 ha rebut l'avís a les 12.48 hores, alertant que un banyista havia estat tret de l'aigua inconscient i que se li estaven practicant maniobres de reanimació.

Fins al lloc dels fets s'hi han desplaçat tres ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra. Malgrat els esforços dels efectius sanitaris, no s'ha pogut salvar la vida de l'home.

Els Mossos d'Esquadra s'han fet càrrec de les diligències judicials obertes arran de la defunció.

En el moment de l'incident, la platja disposava de servei de vigilància i hi onejava la bandera groga per l'estat de la mar.

Amb aquesta víctima, ja són nou les persones mortes a les platges catalanes des que el passat 15 de juny va començar oficialment la campanya de bany.

Sobre l'autor
Adrià Torres foto
Adrià Torres
Veure biografia
El més llegit