Vilafranca del Penedès acull la 35a edició de la Cantània, Memorial Josep Anton Casas de Música a l’Escola. Els dies 26, 27 i 28 de maig a les 17.30 h l'Auditori Municipal Maria Rosa Juncosa rebrà a totes les escoles de Vilafranca i 7 escoles més de la comarca.
Un any més, el mes de maig és el mes de la Cantània a Vilafranca. L'esdeveniment és el resultat de la feina feta amb molta intensitat pels nens i nenes, el professorat, els claustres de les escoles i les famílies que durant tot el curs han estat treballant per poder dur a terme aquest concert, un gran espectacle musical i coreogràfic per donar entrada a l'estiu. Durant tres dies, 712 alumnes cantaran sobre l’escenari de l’Auditori Municipal interpretant la cantata que porta per títol L’últim rellotge, amb composició musical de Jordi Cornudella Heras i la dramatúrgia de Tina Vallès.
Entrades
Les entrades per accedir als concerts es podran adquirir al preu de 6 euros una hora abans de cada concert a les taquilles de l’Auditori fins a exhaurir les localitats.
L'organitza el Servei de Cultura de l'Ajuntament de Vilafranca, amb la producció de l'Auditori de Barcelona i la participació del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.
